Ved godt det er et par dage siden jeg sidst skrev, men jeg har taget et kæmpe fokus på at komme i skole, så ja, jeg har brugt enormt meget energi på det i den her uge. Og nu er der for alvor dømt weekend. Dog ligger det sådan at jeg er på spejderlejr i dag, imorgen og noget at søndagen. Lige nu skal jeg til at pakke det sidste, som jeg lige skal have styr på. Imorgen fylder jeg fjorten, så jeg er i rigtigt godt humør fortiden. - Selvom jeg ikke en gang har fattet jeg er fyldt tretten endnu så ja. Håber i har/får en fantastisk weekend, en gang i løbet af næste uge vil jeg opdatere med diverse billeder fra lejeren. - Hvis jeg får taget nogle altså. Jeg håber og beder til min far har min mobil med hjem, ellers får jeg den først en gang i næste uge..
-Hvad skal I lave i weekenden? - Noget særligt?