Spejder lejr og fødselsdag.

Ved godt det er et par dage siden jeg sidst skrev, men jeg har taget et kæmpe fokus på at komme i skole, så ja, jeg har brugt enormt meget energi på det i den her uge. Og nu er der for alvor dømt weekend. Dog ligger det sådan at jeg er på spejderlejr i dag, imorgen og noget at søndagen. Lige nu skal jeg til at pakke det sidste, som jeg lige skal have styr på. Imorgen fylder jeg fjorten, så jeg er i rigtigt godt humør fortiden. - Selvom jeg ikke en gang har fattet jeg er fyldt tretten endnu så ja. Håber i har/får en fantastisk weekend, en gang i løbet af næste uge vil jeg opdatere med diverse billeder fra lejeren. - Hvis jeg får taget nogle altså. Jeg håber og beder til min far har min mobil med hjem, ellers får jeg den først en gang i næste uge..
-Hvad skal I lave i weekenden? - Noget særligt? 

Efterskoler, kort opdatering

Hej, nå det blog indlæg jeg snakkede om skete desværre ikke. - Men jeg har haft en del at se til, i går skulle vi ned på min søsters efterskole og overnatte til idag. Imorgen får vi gæster og om fem minutter kommer min mormor, så ja. Men synes lige I skulle have en kort opdatering fra min side af. Min søster går på efterskolen Fårborg egnes efterskole, som jeg selv skal gå på i årgang 16/17 i tiende. - Hvor jeg skal gå på kreativ linje, og jeg glæder mig mere end bare almindeligt meget. 
Skal du på efterskole?
-Hvis ja, hvor og hvornår? 

Fotodag - kort indlæg.

Eh, ja dette bliver endnu et kort indlæg fra min side af, men jeg håber da i overlever, så skal jeg nok lige som jeres lærer overdynge jer med en masse tekst lige bag efter. - Som bliver i morgen forhåbentligt. 
Jeg har fået taget foto idag, hvilket jeg er 100 på gik af lort, da jeg bare ikke er pæn på billeder. - Eller i virkeligheden for den sags skyld. Men ja, jeg smider et blog indlæg op om ikke vildt langt tid, hvor I kan se forskellen fra sidste år til i år, og tro mig der er sket helt ufattelig meget. - Bøjle, langt hår og ja, bare en del. 
Jeg har lige set første episode af Glee, og jeg får helt utroligt mange feels af det, så det skal jeg nok til at lære af, men ja jeg er en Gleek.. - I aften skal jeg lave mine invitationer færdige og lave mit matematik. (Har det med at lave lektier i sidste øjeblik, haha) 
-Hvad laver I typisk på en mandag? - Eller bare den her mandag? LET ME KNOW! 

Movella cover

Godt, jeg ved godt jeg ikke har blogget de sidste par dage, men nu tager jeg mig lige sammen så I kan læse lidt om hvad jeg går rundt og laver. I går var jeg syg, igen. Og jeg brugte noget af tiden på at lave det her cover til en movella på Movellas. 
I må meget gerne skrive hvad I synes. 
Hvad laver I sådan en fredag? - Jeg er selv lige startet på arbejde. 

100 views & tirsdag aften.

Okay, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige lige nu! Omg, jeg har fået over 100 visninger på bloggen, hvilket er helt vanvittigt i følge mig selv. Haha, men tusinde tak, lige nu sider på på Youtube, Gosupermodel, Facebook og ElevIntra(?) 
Og jeg troede aldrig jeg skulle sige det her, men jeg sider og hører Justin Bieber, men Nicki Minaj er med i sangen, så det er helt okay! Haha, hvad laver I sådan en tirsdag aften? 
- Jeg elsker Nicki i den her sang,  selvom jeg faktisk ikke hører hende så ofte, 
så lyder hun helt vildt godt i mine ører. 
Hvad synes I om hende?