Okay, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige lige nu! Omg, jeg har fået over 100 visninger på bloggen, hvilket er helt vanvittigt i følge mig selv. Haha, men tusinde tak, lige nu sider på på Youtube, Gosupermodel, Facebook og ElevIntra(?)
Og jeg troede aldrig jeg skulle sige det her, men jeg sider og hører Justin Bieber, men Nicki Minaj er med i sangen, så det er helt okay! Haha, hvad laver I sådan en tirsdag aften?
- Jeg elsker Nicki i den her sang, selvom jeg faktisk ikke hører hende så ofte,
så lyder hun helt vildt godt i mine ører.
Hvad synes I om hende?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar