Polyvore

Godt jeg ved godt det er totalt dumt, men jeg har valgt at blive hjemme idag, fordi jeg virkelig bare har haft brug for en afslapnings dag, hvor jeg kunne sove længe - efter en virkelig stress'ende uge. Så ja, jeg skal til at se en film på Netflix. Jeg er begyndt at bruge Polyvore dagligt, og det jeg føler det er vildt afslappende og afstress'ende at lave diverse ting derinde. 
Hvad synes du er afslappende? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar