Efterskoler, kort opdatering

Hej, nå det blog indlæg jeg snakkede om skete desværre ikke. - Men jeg har haft en del at se til, i går skulle vi ned på min søsters efterskole og overnatte til idag. Imorgen får vi gæster og om fem minutter kommer min mormor, så ja. Men synes lige I skulle have en kort opdatering fra min side af. Min søster går på efterskolen Fårborg egnes efterskole, som jeg selv skal gå på i årgang 16/17 i tiende. - Hvor jeg skal gå på kreativ linje, og jeg glæder mig mere end bare almindeligt meget. 
Skal du på efterskole?
-Hvis ja, hvor og hvornår? 

Fotodag - kort indlæg.

Eh, ja dette bliver endnu et kort indlæg fra min side af, men jeg håber da i overlever, så skal jeg nok lige som jeres lærer overdynge jer med en masse tekst lige bag efter. - Som bliver i morgen forhåbentligt. 
Jeg har fået taget foto idag, hvilket jeg er 100 på gik af lort, da jeg bare ikke er pæn på billeder. - Eller i virkeligheden for den sags skyld. Men ja, jeg smider et blog indlæg op om ikke vildt langt tid, hvor I kan se forskellen fra sidste år til i år, og tro mig der er sket helt ufattelig meget. - Bøjle, langt hår og ja, bare en del. 
Jeg har lige set første episode af Glee, og jeg får helt utroligt mange feels af det, så det skal jeg nok til at lære af, men ja jeg er en Gleek.. - I aften skal jeg lave mine invitationer færdige og lave mit matematik. (Har det med at lave lektier i sidste øjeblik, haha) 
-Hvad laver I typisk på en mandag? - Eller bare den her mandag? LET ME KNOW! 

Movella cover

Godt, jeg ved godt jeg ikke har blogget de sidste par dage, men nu tager jeg mig lige sammen så I kan læse lidt om hvad jeg går rundt og laver. I går var jeg syg, igen. Og jeg brugte noget af tiden på at lave det her cover til en movella på Movellas. 
I må meget gerne skrive hvad I synes. 
Hvad laver I sådan en fredag? - Jeg er selv lige startet på arbejde. 

100 views & tirsdag aften.

Okay, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige lige nu! Omg, jeg har fået over 100 visninger på bloggen, hvilket er helt vanvittigt i følge mig selv. Haha, men tusinde tak, lige nu sider på på Youtube, Gosupermodel, Facebook og ElevIntra(?) 
Og jeg troede aldrig jeg skulle sige det her, men jeg sider og hører Justin Bieber, men Nicki Minaj er med i sangen, så det er helt okay! Haha, hvad laver I sådan en tirsdag aften? 
- Jeg elsker Nicki i den her sang,  selvom jeg faktisk ikke hører hende så ofte, 
så lyder hun helt vildt godt i mine ører. 
Hvad synes I om hende?

Polyvore

Godt jeg ved godt det er totalt dumt, men jeg har valgt at blive hjemme idag, fordi jeg virkelig bare har haft brug for en afslapnings dag, hvor jeg kunne sove længe - efter en virkelig stress'ende uge. Så ja, jeg skal til at se en film på Netflix. Jeg er begyndt at bruge Polyvore dagligt, og det jeg føler det er vildt afslappende og afstress'ende at lave diverse ting derinde. 
Hvad synes du er afslappende? 

Inspiration

Hej, undskyld jeg ikke har blogget et par dage, men jeg har haft rimeligt meget at se til, eller faktisk ikke i går men fredag havde jeg bare slet ikke tid til det. Så det er jeg ked af. 
Anyways, så har jeg lavet det her som inspiration. 
Hvad synes I om looket?
Og hvad har i lavet de sidste par dage? 

Miley Cyrus

Godt, jeg er stadig syg, hvilket ikke sker så tit, men altså. 
Jeg har valgt at tage emnet Miley Cyrus op, ja hun er ikke længere den Disney Hannah længere, men hun er trods alt 21, hun kan gøre hvad hun vil. Og jeg forstår hende også hun prøver at slippe for Hanna, hun vil gerne hav vi ser hende som Miley, og ikke Hannah. 
Well, jeg synes stadig hendes videoer er stødende, men jeg elsker, elsker, elsker hendes sange. 

Hvad er din mening om Miley's nye jeg? 
Har I foresten nogle forslag til hvad jeg kan lave resten af dagen?

Kreativ syge-dag

Jeg hader over alt på jorden at være syg, jeg har en slem omgang kvalme, samt hoved pine, og jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad der er værst. Dog har jeg det med at lave random kreative ting på nettet når jeg er syg. Nok fordi jeg synes det er rart at sidde med en kop te, Ed Sheeran musik også den dejlige hjemmeside Polyvore.com - som jeg er begyndt at bruge heletiden. Idag har jeg lavet den her scrabook side derinde. Jeg er også ret stresset fortiden, så derfor har jeg ryddet op, så jeg undgår helt så meget stress. Da rod forstyrer mit sind, så uden rod er jeg ikke helt så stresset, stopper nu før jeg forvirrer mig selv for meget. 
- Hvad laver du når du er syg?

New in!





Jeg beklager meget den rige kvalitet billederne er taget i. Men I er desværre nød til at vende jer til dette. Da jeg lige pt ikke er ejer af andet end min mor, som kan tage billeder.
Jeg elsker bukserne og den langærmet kvalitet, de er så behaglige. Ville kun gå i det vis jeg måtte. Men ja, jeg har som sagt været ude på en lille shopping tur, i Vejle, hvor jeg ikke bor så langt fra, ud over det var min mor så dejlig at købe tøjet til mig. - Hvilket ikke sker så tit længere. Men ud over det har jeg købt en neglelak, noget chokolade og en gave til min veninde, som fylder år i morgen. Så.
I går startede jeg endeligt til rytme gymnastik igen, og det var så dejligt at komme i gang igen, men det kan godt mærkes lidt i mine læg. 
Er du lige startede til en fritid interesse igen? - Hvis ja, var det ikke dejligt at komme i gang igen? - Eller du glæder dig måske til at komme i gang igen? - Fortæl fortæl! 
-Hvad synes I i det hele taget om mine valg?

September inspiration



Party:
Kjolen - Her
Halskæde - Her
Ring - Her
Sko - Her

Shopping:
Top - Her
Jeans - Her
Shopping bag - Her
Sko - Her

Jeg er helt vild med begge outfit's så derfor ville jeg lige dele det med jer. 
- Og de sko til shopping, jeg må have fat i dem! Urgh, de ser så lækre og lette ud. 
Hvad er dit næste køb?