Efterskoler, kort opdatering

Hej, nå det blog indlæg jeg snakkede om skete desværre ikke. - Men jeg har haft en del at se til, i går skulle vi ned på min søsters efterskole og overnatte til idag. Imorgen får vi gæster og om fem minutter kommer min mormor, så ja. Men synes lige I skulle have en kort opdatering fra min side af. Min søster går på efterskolen Fårborg egnes efterskole, som jeg selv skal gå på i årgang 16/17 i tiende. - Hvor jeg skal gå på kreativ linje, og jeg glæder mig mere end bare almindeligt meget. 
Skal du på efterskole?
-Hvis ja, hvor og hvornår? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar