Fotodag - kort indlæg.

Eh, ja dette bliver endnu et kort indlæg fra min side af, men jeg håber da i overlever, så skal jeg nok lige som jeres lærer overdynge jer med en masse tekst lige bag efter. - Som bliver i morgen forhåbentligt. 
Jeg har fået taget foto idag, hvilket jeg er 100 på gik af lort, da jeg bare ikke er pæn på billeder. - Eller i virkeligheden for den sags skyld. Men ja, jeg smider et blog indlæg op om ikke vildt langt tid, hvor I kan se forskellen fra sidste år til i år, og tro mig der er sket helt ufattelig meget. - Bøjle, langt hår og ja, bare en del. 
Jeg har lige set første episode af Glee, og jeg får helt utroligt mange feels af det, så det skal jeg nok til at lære af, men ja jeg er en Gleek.. - I aften skal jeg lave mine invitationer færdige og lave mit matematik. (Har det med at lave lektier i sidste øjeblik, haha) 
-Hvad laver I typisk på en mandag? - Eller bare den her mandag? LET ME KNOW! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar