Miley Cyrus

Godt, jeg er stadig syg, hvilket ikke sker så tit, men altså. 
Jeg har valgt at tage emnet Miley Cyrus op, ja hun er ikke længere den Disney Hannah længere, men hun er trods alt 21, hun kan gøre hvad hun vil. Og jeg forstår hende også hun prøver at slippe for Hanna, hun vil gerne hav vi ser hende som Miley, og ikke Hannah. 
Well, jeg synes stadig hendes videoer er stødende, men jeg elsker, elsker, elsker hendes sange. 

Hvad er din mening om Miley's nye jeg? 
Har I foresten nogle forslag til hvad jeg kan lave resten af dagen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar