Jeg hader over alt på jorden at være syg, jeg har en slem omgang kvalme, samt hoved pine, og jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad der er værst. Dog har jeg det med at lave random kreative ting på nettet når jeg er syg. Nok fordi jeg synes det er rart at sidde med en kop te, Ed Sheeran musik også den dejlige hjemmeside Polyvore.com - som jeg er begyndt at bruge heletiden. Idag har jeg lavet den her scrabook side derinde. Jeg er også ret stresset fortiden, så derfor har jeg ryddet op, så jeg undgår helt så meget stress. Da rod forstyrer mit sind, så uden rod er jeg ikke helt så stresset, stopper nu før jeg forvirrer mig selv for meget.
- Hvad laver du når du er syg?

Ingen kommentarer:
Send en kommentar