Jeg beklager meget den rige kvalitet billederne er taget i. Men I er desværre nød til at vende jer til dette. Da jeg lige pt ikke er ejer af andet end min mor, som kan tage billeder.
Jeg elsker bukserne og den langærmet kvalitet, de er så behaglige. Ville kun gå i det vis jeg måtte. Men ja, jeg har som sagt været ude på en lille shopping tur, i Vejle, hvor jeg ikke bor så langt fra, ud over det var min mor så dejlig at købe tøjet til mig. - Hvilket ikke sker så tit længere. Men ud over det har jeg købt en neglelak, noget chokolade og en gave til min veninde, som fylder år i morgen. Så.
I går startede jeg endeligt til rytme gymnastik igen, og det var så dejligt at komme i gang igen, men det kan godt mærkes lidt i mine læg.
Er du lige startede til en fritid interesse igen? - Hvis ja, var det ikke dejligt at komme i gang igen? - Eller du glæder dig måske til at komme i gang igen? - Fortæl fortæl!
-Hvad synes I i det hele taget om mine valg?
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

Ingen kommentarer:
Send en kommentar