Inspiration

Hej, undskyld jeg ikke har blogget et par dage, men jeg har haft rimeligt meget at se til, eller faktisk ikke i går men fredag havde jeg bare slet ikke tid til det. Så det er jeg ked af. 
Anyways, så har jeg lavet det her som inspiration. 
Hvad synes I om looket?
Og hvad har i lavet de sidste par dage? 

2 kommentarer:

  1. Jeg er skam ret vild med looket, men det bliver vel lidt koldt her i den kolde tid? En jakke vil hjælpe.

    Beautytuc

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har du nok ret i, men man kan altid smide en jakke hen over, måske en læderjakke, og et par nylonstrømperbukser under.

      Slet